Продавець Меблі по Кишені розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
661 відгук
Відправки Новою Поштою з ЗапоріжжяГрафік

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 20.05).

+380 (66) 889-26-67
Меблі по Карману
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обов'язкові умови повернення товару відповідно до «Закону про захист прав споживачів»: • збережено товарний вигляд • збережена в цілісності заводська упаковка, пломби та етикетки • меблі не були в зборі і не використовувалися • збережено чек про купівлю Порядок повернення товару: 1) Якщо ви отримали товар не належної якості (коли, дефекти, пошкодження на деталях), магазин вам безкоштовно змінює деталі протягом 14 робочих днів. Надсилання нових деталей за рахунок магазину. Також товар не належної якості ви можете повернути протягом 14 днів після отримання замовлення за адресою: м. Запоріжжя, Нова Пошта отд. №7 (Музична, 2). 2) Якщо ви бажаєте повернути товар, повернення здійснюється за рахунок покупця. Для повернення товарів, ви повинні зателефонувати або написати магазину, після чого надіслати товар за адресою, вказаною нижче. Адреса відправлення повернення: м. Запоріжжя, Нова Пошта отд. №7 (Музична, 2). Повернення коштів відбувається протягом 3 днів після забору вантажу. Кошти повертаються покупцю на картку будь-якого банку. Гарантія на меблі не поширюється: • за відсутності фактів, що підтверджують покупку; • якщо складання та підйом меблів проводилися не представниками інтернет-магазину; • при монтажі заздалегідь дефектних або пошкоджених деталей; • при самостійному внесенні змін у конструкцію меблів; • гарантія не поширюється на розбиті шибки та дзеркала. Процес повернення товарів НЕналежної якості - якщо пошкодження товару виявлено при отриманні на відділенні Нової Пошти або при отриманні у кур'єра Нової Пошти (при адресній доставці) вам необхідно відмовитись від отримання та проінформувати нас про цей випадок за телефоном +380668892667. Вам буде запропоновано зробити нову відправку вашого замовлення. При ситуації коли повторна відправка вам не потрібна, при оплаті замовлення на картку або розрахунковий рахунок, грощі за замовлення будуть повернуті протягом трьох робочих днів. - якщо пошкодження товару виявлено вдома після отримання, та упаковка не пошкоджена - у схемі для збирання є перелік деталей, напищіть нам на вайбер номера деталей з розмірами та кольором. Відправка рекламацій здійснюється протягом двох тижнів. Якщо хочете повернути замовлення, товар відправляється Новою Поштою за рахунок замовника.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner